Exerciții pentru circulație pe care trebuie să le faci zilnic

Dacă simți că vrei să îmbunătățești ceva la starea ta de sănătate ar trebui să adopți ceva exerciții pentru circulație. Acestea te vor ajuta vizibil.

Pentru asta, ai nevoie în fiecare zi de 10-15 minute doar pentru tine. Ai nevoie de aceste minute prețioase, pentru a face câteva exerciții, care te vor ajuta, dacă  le faci pe termen lung.

1.Mersul pe vârfuri

Fă turul camerei de cel puțin 10 ori, pe vârfuri. Fă asta în fiecare zi a vieții tale și vei observa cu timpul, că te vei simți mult mai bine. Atunci când faci acest exercițiu, asigură-te că mușchii picioarelor sunt perfect încordați. Deși pare un exercițiu destul de simplu, vei observa că pe măsură ce faci mai multe repetări, vei simți cum mușchii lucrează. Acest tip de exercițiu îți aduce mai multe beneficii. Pe lângă îmbunătățirea circulației sanguine, te ajută și la întărirea mușchilor de la picioare și implicit la obținerea unui picior mai frumos.

2.Întinderea gâtului

Trage capul spre stânga și apoi spre dreapta, cu mișcări circulare. Menține apoi câte 10 secunde pe câte o parte, încercând să-ți relaxezi mușchii gâtului. Acest exercițiu te ajută atât la îmbunătățirea circulației cât și la prevenirea hipertensiunii arteriale.

Atunci când faci mișcările circulare cu capul, încearcă să atingi pieptul cu bărbia. Nu te speria dacă-ți troznește gâtul. Asta înseamnă că faci exercițiile cum trebuie și că se întind vertebrele.

3.Rotirea picioarelor

Pentru acest  tip de exerciții pentru circulație,  așază-te pe un scaun și fă o rotație amplă a piciorului în sensul acelor de ceasornic. Aveți grijă, însă, pentru că rotirea  trebuie făcută din articulația șoldului și nu din gleznă.

Dacă repeți acest exercițiu de 10 ori pe fiecare picior zilnic, vei observa o îmbunătățire a circulației și vei reuși să scapi și de sindromul picioarelor umflate. Cu ajutorul acestora reglezi și tensiunea arterială.

4.Exercițiu pentru mâini

Deschide și închide mâna,  strângând bine pumnul și menține-l închis 10-15 secunde. Apoi deschide pumnul și fă mișcări circulare din articulație timp de 30-60 secunde. Atunci când faci aceste mișcări, asigură-te că simți până la mușchii umărului pentru că atunci înseamnă că lucrezi corect.

Dacă totuși vrei să faci ceva mai multă mișcare pentru sănătatea ta poți opta pentru ciclism, înot sau dansuri. Acestea făcute cu regularitate te vor face să te simți mai energic. Pe lângă îmbunătățirea circulației sanguine vei observa și o îmbunătățire a articulațiilor.

Cum, necum, mișcarea face mai mult bine decât rău. Nu lăsa o zi să treacă fără să ai ceva activitate, fie ea intensă sau moderată. Spor la mișcare!

 

Articole similare

Lasa un comentariu

seven − 4 =