Importanța relaxării pentru un organism mai sănătos!

Dacă ți-ai pus vreodată întrebarea cam care este importanța relaxării pentru un organism mai sănătos, ai nimerit unde trebuie!

Odihna este cel mai important aspect de luat în seamă când vine vorba de sănătate. O stare de sănătate foarte bună are la bază respectarea orelor de somn și de odihnă recomandate într-o zi. De exemplu un om are nevoie de 8 ore de somn pe zi și de o oră de odihnă pe zi la un program de 8 ore de muncă.

Majoritatea persoanelor care au respectat programul de odihnă recomandat de medic au observat o stare îmbunătățită a sănătății. Un somn la prânz de 30-40 de minute scade tensiunea arterială simțitor și diminuează cu peste 30% riscul de boli cardio vasculare.

Importanța relaxării și somnul de după amiază

Cercetătorii au descoperit după un studiu că voluntarii care s-au odihnit la prânz aproximativ 90 de minute au avut rezultate mult  mai bune la testele scrise față de cei care nu au dormit.

Așadar, dacă ai șansa de a dormi pe timpul zilei chiar și câteva minute, fa-o! Cu siguranță acest lucru va fi foarte benefic atât creierului tău cât și întregului organism.

Atunci când te întrebi care este importanța relaxării din mijlocul zilei, ar trebui singur să-ți răspunzi la întrebare. Somnul sau pur și simplu relaxarea te ajută la îmbunătățirea memoriei.

Rezistența până seara la activitățile din timpul zilei, vine ca bonus, dacă te relaxezi câteva minute la prânz.

Importanța relaxării ! 7-8 ore de somn pe timpul nopții sunt obligatorii!

Cea mai recomandată perioadă a zilei pentru a te odihni este intervalul 13-15. Dacă, însă, ai mers la culcare în noaptea de dinainte după ora 24, este indicat să mergi clar dupa ora 14. Altfel nu vei putea adormi.

Tot studiile arată că tot mai multe femei se simt din ce în ce mai afectate de stres. Acesta este motivul pentru care le este afectat atât somnul cât și relaxarea. Privarea de somn este inamicul numărul unu al frumuseții, dar și al sănătății. Nu lăsați, așadar insomniile netratate.

Pentru a funcționa la parametri optimi, medicii ne recomandă 7-8 ore de somn pe noapte în mod obligatoriu! Lipsa acestui număr de ore de somn vă poate afecta grav concentrarea, memoria și performanțele fizice.

Folosiți tehnici de relaxare care știți că vă ajută, pentru a reuși să adormiți la timp. Cu cât amânați mai mult ora de culcare cu atât vă veți trezi mai obosit a doua zi de dimineață.

Pentru un ciclu complet de odihnă, medicii recomandă adormirea înainte de ora 22. Somnul dintre 22 și 24 are cea mai mare importanță pentru organismul nostru.

Cele 8 ore de somn pe noapte și un minim de 30 de minute de relaxare la amiază sunt recomandate la persoanele adulte. Copiii, însă, au nevoie de mult mai multă odihnă. O dată cu creșterea vârstei se diminuează orele de somn.

Odihna rămâne așadar, factorul primordial al unei evoluții sănătoase ale omenirii. Tulburările de somn aduc cu ele multe probleme de sănătate, celulele având nevoie de momente de respiro pentru a se reface.

Nu vă privați de orele obligatorii de somn dacă doriți să nu suferiți mai apoi de insomnii!

Atenție, însă, căci prea multe ore de somn vă pot tulbura și vă pot face să vă simțiți mai obosiți!

 

 

 

Articole similare

Lasa un comentariu

15 − ten =