Sfaturi de nutriție pentru a-ți menține greutatea optimă

Când vrei să-ți menții greutatea, dar și sănătatea trebuie să ții cont de câteva sfaturi de nutriție care să te ajute să-ți atingi țelul.

Atunci când vine vorba despre sănătate și nutriție, de cele mai multe ori devenim confuzi, având acces la fel și fel de informații. Până și experții pot avea opinii diferite despre asta.

Cu toate astea, există și recomandări pornite pe o baza științifică.

Iată câteva sfaturi de nutriție

  1. Nu consuma niciodată băuturi cu zahăr. Cele mai periculoase alimente pentru aspectul tău fizic sunt băuturile carbogazoase care conțin zahăr.Acestea nu sunt prcepute de creier la fel cum unt percepute caloriile fiind pline de chimicale. Sucurile din fructe sunt și ele periculoase consumate în cantități industriale.
  2. Consumă nuci în fiecare zi. Nucile sunt extrem de nutritive și foarte sănătoase. Acestea conțin cantități considerabile de magneziu, vitamina E, fibre și alți nutrienți. Nucile te pot ajuta chiar să scapi de kilogramele în  plus. Deși acestea conțin grăsimi,sunt sănătoase. Ele reprezintă o sursă importantă de omega. Nucile previn diabetul și bolile cardiovasculare. Aproximativ 10-15% dintre caloriile pe care le conțin nu se absorb în corp.
  3. Consumă pește de 2 ori pe săpămână.La fel ca și nucile, peștele conține o cantitate însemnată de omega atât de benefică pentru organism.
  4. Spune nu alimentelor procesate. Mâncare procesată este dușmanul număru unu al sănătății și al kilogramelor în plus. Mâncarea nesănătoasă tip fast-food  ne păcălește creierul să mânncăm mai mult decât este necesar sau de cât avem nevoie în acel moment. Aceasta nu este hrănitoare și este plină de toxine. Toxinele duc la obezitate și îmbolnăvire. Peste toate astea mâncarea procesată de tip fast food poate crea dependență.
  5. Mânăncă fibre pentru o digestie optimă. Atunci când dorești să mai dai jos câteva kilograme sau pur și simplu vrei să te menții ai nevoie de un tranzit intestinal excelent. Pentru a evita constipația sau balonarea, consumă fibre zi de zi fără a depăși cantitatea permisă în funcție de kilograme și de vârstă.
  6. 8 ore de somn pe zi îți reglează întreg organismul! Atunci când nu dormi suficient organismul se resimte și se dereglează. Somnul haotic îl face și pe organismul tău să se comporte haotic. Așa că dormi regulat și mănâncă regulat pentru o sănătate optimă.

Articole similare

Lasa un comentariu

19 − 18 =