Stil de viață sănătos cu dieta South Beach! Și tu poți!

Alege să ai un stil de viață sănătos, pe care dieta South Beach ni-l propune. Alimentele sănătoase și neprocesate trebuie să facă parte din meniul zilnic.

Dieta South Beach propune un stil de viață sănătos sărac în carbohidrați simpli, dar înlocuiți cu carbohidrații complecși. Combinați corect vor aduce un aport de energie organismului nostru.

Stilul de viață  pe care dieta South Beach îl propune este structurat pe mai multe etape: etapa de atac, dieta în sine și ultima fiind faza de consolidare, care își propune să ne obișnuiască de fapt cu un stil de viață și nu cu o dietă.

Etapele stilului de viță sănătos numit dieta South Beach

Prima etapă de formare a unui stil de viață sănătos

Aceasta este faza de atac a dietei și durează doar două săptămâni. Este cea mai grea etapă pentru că își propune să ne reeduce organismul.

Trebuie să eliminăm aproape toți carbohidrații din alimentație și să ne concentrăm doar pe proteine.

Alimente interzise: paste, orez, pâine, cartofi, fructe și lapte dulce, țelină, morcov, păstârnac, sfeclă roșie.

Alimente permise: ai voie să consumi carne slabă de orice fel, fructe de mare, ouă, brânzeturi degresate, produse de soia, fasole uscată și legume mai puțin cele menționate mai sus.

A doua etapă- stil de viață sănătos

Această fază nu are un timp anume  ci durează atât timp cât ai nevoie până ajungi la greutatea dorită.

Vei slăbi aproximativ 1kg sau 1,5 kg pe săptămână. Poți calcula cam care ar fi perioada în care tre să ții această fază.

În etapa a doua trebuie să  reintroduci în alimentație câte ceva din alimentele interzise în prima etapă : fructele , rădăcinoasele și cerealele integrale care sunt sursa de carbohidrați complecși.

Începe cu un  măr pe zi la gustare, apoi introdu și pâinea din cereale integrale și rădăcinoasele pe care le-am trecut la alimente interzise în prima etapă.

Proteinele, legumele și grăsimile sănătoase rămân și ele în meniu.

 A treia etapă în Dieta South Beach pentru un stil de viață sănătos

Aceasta este de fapt etapa de consolidare a unui stil de viață sănătos.

Greutatea ta va stagna. Nu te vei mai îngrăsa, dar nici nu vei mai slăbi. Respectă regulile acestui stil de viață și vei reuși să te menții.

Trebuie să renunți la prăjeli și la sucuri sintetite. Eventual bea câte un fresh de fructe dimineața pentru a-ți oferi energie!

Alimentele consumate trebuie să fie cât mai puțin procesate. Nu te stresa și nu fă din asta o traumă. Nu trebuie să ai un cântar ca să ții contul gramajelor cu exactitate. Sănătatea ta mentală este și ea importantă.

Consumă aproximativ 200 de grame de proteine la o masă, alături de legume prospete și de cereale integrale în limita a 50 de grame. Te vei simți sătul și nu vei fi lipsit energie. Avantajul acestui stil de viață sănătos este că te va ajuta să pierzi și câteva kilograme.

Combină regulile acestea cu o ora de sport pe zi, cu o zi pauză și vei vedea rezultatele în scurt timp.

Respectă orele de masă și numărul meselor și vei da corpului tău ceea ce-și dorește.

Un stil de viață sănătos este recomandat și din punct de vedere medical. Știm cu toții că paza bună ferește primejdia rea. Nu aștepta să te îngrași sau să te îmbolnăvești pentru a trata.

Menține-ți sănătatea corpului!

 

Articole similare

Lasa un comentariu

4 + 6 =